Cały towar mamy w magazynie więcej »
  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Schowek:0
  • Koszyk:0

Dostawa i płatności

1. Informacja o cenie zakupu towaru w Sklepie podawana jest na stronie Sklepu. Cena towaru nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić po potwierdzeniu przyjęcia do realizacji zamówienia Klienta.


2. Ceny produktów w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT, cła i inne podatki.


3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian, wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży, a także do czasowego zamknięcia Sklepu. Wszelkie tego typu zmiany i działania nie mają zastosowania do zamówień złożonych przed dokonaniem zmian.


4. Sprzedaż w Sklepie prowadzona jest tylko na terenie Polski, sprzedaż poza granicami Polski możliwa jest pod warunkiem wcześniejszego porozumienia się ze Sprzedawcą.


5. Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.


6. Zamówienia są przekazane do realizacji w dniu złożenia lub w dniu następującym po złożeniu zamówienia.


7. Zamówienia złożone w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Za dni robocze rozumie się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.


8. Klient płaci cenę za zamówione produkty, wedle swego wyboru:

  • Płatność on-line (przedpłata) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl:

    - kartą kredytową;
    - szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia;

  • zwykłym przelewem bankowym;
  • gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki - tzw. wysyłka "za pobraniem";
  • gotówką przy odbiorze osobistym.


9. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w formie elektronicznej za pośrednictwem DotPay lub w formie przelewu, brak otrzymania płatności na rachunek Sprzedawcy lub podmiotów pośredniczących w transakcji w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienia.


10. Termin realizacji zamówienia, tj. czas skompletowania zamówienia i przekazania zamówienia do wysyłki, wynosi do 2 dni roboczych od momentu:

  • zaksięgowania wpłaty we właściwej wysokości na koncie Sprzedawcy w przypadku płatności online;
  • przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku płatności za pobraniem.


11. Zamówiony towar wraz z dowodem zakupu (oryginał faktury lub paragon) wysyłany jest na adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia.


12. Zamówiony towar dostarczany jest do Klienta na terenie Polski na jego koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.


13. Deklarowany przez firmę kurierską czas dostawy to 1 dzień roboczy od momentu przekazania przesyłki do wysłania, w żadnym zaś razie czas dostawy nie przekroczy 30 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży.


14. Koszty przesyłki uzależnione są od wybranej formy płatności oraz wartości zamówienia i kształtują się następująco:

  • 19 zł - w przypadku przedpłaty on-line;
  • 25 zł - w przypadku płatności za pobraniem;
  • 0 zł - w przypadku, gdy wartość zamówienia wynosi co najmniej 300 zł (niezależnie od formy płatności).


15. Koszty wysyłki zostaną automatycznie doliczone podczas wypełniania formularza zamówienia, po wybraniu opcji płatności i opcji dostawy.


16. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie, to znaczy czy paczka nosi ślady uderzeń, zbić, pęknięć. Najczęściej rozpoznać można zniszczenie opakowania kartonowego po odgnieceniach, rozerwaniach, odkształceniach lub zbytnim zaplamieniu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm zabezpieczających naklejonych na przesyłkę przez pracowników Sklepu. Klient może żądać od dostawcy (tj. pracownika kuriera) sporządzenia protokołu uszkodzeń.


17. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane Klient może odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz zachować kopię protokołu.


18. Klient może również dokonać odbioru zamówionego towaru osobiście lub za pośrednictwem własnego kuriera, po uprzednim ustaleniu terminu i sposobu ze Sprzedawcą. W tym celu należy jednak skontaktować się ze Sklepem poprzez adres mailowy: info@snowboardowy.pl.


19. Klient nie ponosi kosztów dostawy w przypadku odbioru osobistego.

 

Bądź na bieżąco! Zamów newsletter